.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با عذرخواهی از فرهنگیان و درخواست لایحه حمایتی دولت
نیازآذری:فرهنگی نباید دغدغه مسائل رفاهی داشته باشد
شمال نیوز : نیازآذری جامعه فرهنگی را اقشاری انقلابی، ولایی، متعهد و دل‌سوز نظام خواند و انعکاس میدانی دغدغه‌های صنفی معلمان را، موضوعی خانوادگی و درون‌سیستمی تعریف کرد و یادآور شد: معلمان همواره بیش از معیشت به منزلت نیازمند هستند که باید مجلس و دولت متاثر از آموزه‌های...
نیازآذری:فرهنگی نباید دغدغه مسائل رفاهی داشته باشد

شمال نیوز : در حالی اعتراضات گسترده صنفی معلمان در سراسر کشور و استان برپا شده است که این روزها کمتر نماینده ای به این موضوع مهم ورود کرده است .

در این بین اما نماینده بابل با ورودی شجاعانه و با عذرخواعی شجاعانه تر از جامعه فرهنگیان ، دولت را به ارائه لایحه حمایتی از فرهنگیان فراخواند و

حسین نیازآذری آادگی کامل خود و همکارانش را برای تصویب لایحه حمایتی دولت از فرهنگیان اعلام کرد .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تامین خواسته‌های صنفی و منزلتی معلمان، گفت: دولت برای جبران مطالبات و خواسته‌های فرهنگیان به مجلس لایحه دهد.

حسین نیازآذری در حاشیه بازدید از موسسه آموزشی توسعه ذهن بابل اظهار کرد: وقتی آموزش سنگ بنای توسعه و پیشرفت کشورهاست شایسته است به ابزار و لوازم آن نیز توجه کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: فعالان دستگاه تعلیم و تربیت و قشر فرهیخته فرهنگی نباید دغدغه مسائل رفاهی داشته باشند چرا که معلمان دارای عزت و ارزش والایی در جامعه بوده و نباید شرایط زندگی آنان طوری باشد که مجبور به انعکاس میدانی خواسته‌های خود شوند.

وی با اشاره به شرایط نابرابر معیشتی بین معلمان و سایر کارکنان دولت، تصریح کرد: جایگاه آموزش و اهمیت نظام تعلیم و تربیت ایجاب می‌کند همه ارکان و قوای نظام به‌ویژه مجلس و دولت با همدلی بر بهبود امور معیشتی و منزلتی معلمان تمرکز کنند.

نیازآذری بیان کرد: منزلت و جایگاه معلم چنان رفیع و با ارزش است که دولت و مجلس باید حتی از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای تامین مطالبات آن‌ها استفاده کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با عذرخواهی از محدودیت‌ها و تنگناهای به‌عمل آمده برای امور رفاهی و معیشتی معلمان از دولت خواست برای جبران مطالبات و خواسته‌های فرهنگیان به مجلس لایحه دهد.

این مسئول اجرای سند تحول آموزش و پرورش را یکی از اولویت‌های نظام آموزشی کشور دانست و تحقق آن را منوط به تامین نیازهای منزلتی و رفاهی فرهنگیان برشمرد.

نیازآذری جامعه فرهنگی را اقشاری انقلابی، ولایی، متعهد و دل‌سوز نظام خواند و انعکاس میدانی دغدغه‌های صنفی معلمان را، موضوعی خانوادگی و درون‌سیستمی تعریف کرد و یادآور شد: معلمان همواره بیش از معیشت به منزلت نیازمند هستند که باید مجلس و دولت متاثر از آموزه‌های دینی در این باره اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای فراهم کردن شرایط مناسب‌تر برای ارتقا جایگاه فرهنگیان، گفت: موسسه نگاه نو و توسعه ذهن سبب افزایش مهارت‌های ذهنی و آموزشی دانش‌آموزان شده و گامی موثر در جهت علم‌محوری است که جای تقدیر دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 30 فروردين 1394
احسن بر آقای نیاز آذری که از فرهنگیان حمایت می کند ، ای کاش آقای فیاضی هم که عضو کمیسیون آموزش و پرورش است از آقای نیازآذری چیزی یاد بگیرد
نا شناس 30 فروردين 1394
انتخابات نزدیک است؟ حرفهای قشنگ می شنویم
همشهری 30 فروردين 1394
احسنت بر نیاز بابل که به دنبال کارهای زیر بنایی در سطح شهرستان بابل می باشد از جمله تامین آب شرب که عملیات اجرایی آن در فاز اول در شهرستان بابل به اتمام رسیده پیگیری به جد تکمیل کمربندی که در 13 سال اخیر بی نظیر بوده ، احداث سد بر روی رودخانه سجارود و احداث بیمارستان 46 تختخوابی بریا بندپی غربی و شرقی و بساری از موراد دیگر ... که جای تقدیر و تشکر داره هر چند که بنده در دورهای قبلی انتخابات به ایشان رای نداده ام و لی حداقل در شهر بابل کار اجرایی این آقا که تامین آب شرب بوده رو حس کردم که در تابستان با روان همشهریان بازی می شد جای تقدیر و تشکر داره
سعید امامی شهروند بابلی 30 فروردين 1394
با تمام احترامی که برای اقای نیازآذری که به همراه اقای ناصری در این دوره زحمات بسیاری برای شهرستان بابل کشیده اند قائلم باید عرض کنم به نظر میاد هدف اقای نیاز در واپسین روز های باقی مانده تا انتخابات دهم مجلس ، جلب نظر افکار عمومی شهرستان بابل برای کسب آرای بیشتر است و چه صنفی بهتر از صنف فرهنگیان که از لحاظ جامعه آماری درصد قابل توجهی از خانواده های بابلی رو شامل میشنود
خدا قوت نیاز جان
فرهنگي 30 فروردين 1394
فرهنگيان عزيز استان وقت آن رسيده كه ما نمايندگان بيشتري در مجلس داشته باشيم بياييم همت كنيم و با حمايت از كانديداتورهاي فرهنگي در بدستآوردن حقوق ازدست رفته خودمان تلاش كنيم.
حسن 30 فروردين 1394
جناب نیاز اذری فقط به درد مردم منطقه بندپی میخورد نه بابل
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 فروردين 1394
ما که ندیدیم، حتی یک خدمت ناچیز، سندها روزی رو خواهد شد.
همولایتی 30 فروردين 1394
با سپاس فراوان از پیگیری های فراوان نیاز بابل جهت عمران و آبادانی دیار کته مردان
مهدی 30 فروردين 1394
ای ولله به حاجی نیاز. خداییش با همه کمبودهایی که کشور به لحاظ مالی و پولی داره حاجی نیاز خوب پیگیری کرده واسه شهرستان. کمربندی جنوبی که چندین سال راکد مونده بود امسال با پیگیری های حاجی نیاز افتتاح میشه . مشکل اب شرب هم که با پیگیری حاج نیاز اولین تصفیه خانه شمال کشور در بابل افتتاح میشه الانم دارن کار میکنن. درود بر حاجی نیاز. یه عده هم که عقده های انتخاباتی شون نمیزاره واقعیت ها رو ببینن فقط کافیه که انصاف داشته باشن
خدا ازش راضی باشه کافبه
علی 30 فروردين 1394
باسلام و احترام . خوشابحال مردم بابل که صاحب نماینده ای پیگیر و پرتلاش هستند . واقعیتش امثال آقای نیازآذری کم نیستند ولی ایشان کارهاش ظاهرسازی نیست و مسائل و مشکلات را صادقانه و واقعی پیگیری میکنند .
فرهنگی 30 فروردين 1394
باسلام و تأیید سخنان آقای نیاز آذری
نکته دیگری هم که باید به آن توجه داشت این است که کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولیان فرهنگ این مرزوبوم هستند حقوقی به مراتب کمتر از حتی آموزش و پرورش دریافت می کنند این درحالیست که کارمندانی با مدرک فوق لیسانس اداره ارشاد از کارمندان بامدرک لیسانس آموزش و پرورش اختلاف حقوقی قابل توجه بیش از 500 هزارتومان دارند
خان پور 29 فروردين 1394
آقای فیاضی کجائید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منصف 29 فروردين 1394
حاح حسین نیازآذری مصداق بارز اعتدال و میانه روی و مرد کارو تلاش هست. تلاش های صادقانه نماینده بابل راهمه مردم استان باورکردند. من به عنوان یک قائمشهری می گویم ایکاش حاج حسین نماینده شهرمابود.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 فروردين 1394
لطفا بگیرید ببرید برای خودتون، ما لازمش نداریم.
فرهنگی 29 فروردين 1394
کجایی دکتر یوسف نژاد که به داد معلمان برسی
نا شناس 29 فروردين 1394
درود بر مردم شریف بابل که چنین نماینده پرتلاش و جسور دارید خدایش قدر را بدانید زیر ما که اطراف شهر شما هستیم این اراده و تلاش نماینده خوب را درک می کنیم بابلیها همشیه در انتخاب نمایندگان مجلس بادرایت و بافکر عمل می کنند خدا قوت آقای نیاز
معلم 30 فروردين 1394
آقای نماینده محترم شما فرهنگیان را ماس فرص کردید.موقع تصویب لایحه بودجه 94یادتون نبود که فرهنگیان وجود دارند حالا توپ را به میدان دولت می اندازید.شما نمیدونین که شورای نگهبان لوایحی که بار مالی برای دولت داشته باشه رو رد میکنه؟
احسان 30 فروردين 1394
وقتی دولت تعلل می کند مجلس طرح تصویب کند....
محمدی 30 فروردين 1394
تاحلا کجابودی نیاز اذر؟انتخابات نزدیک شد ووعده وعیدشروع شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.738 seconds.